DÖDSBOHANTERING 2
DÖDSBOHANTERING

DÖDSBOHANTERING

Våra tjänster täcker alla aspekter av ditt hem.
Under hembesöket kommer vi att undersöka dina kvarvarande ägodelar och uppskatta vad du kan förvara. Innehåll kan köpas för mer än kostnaden för att städa huset eller tillhandahålla tjänster. Vi återbetalar det överskjutande beloppet.
Har du ett hem fullt av antikviteter och modern design? Du kan sälja genom anpassad auktionsleverans och hjälpa till att sälja ditt lager.

På vår hemsida står det vilka vi är, hur vi arbetar och du kan boka ett kostnadsfritt hembesök hos någon av våra kontrollanter Boka ditt besök direkt på eller ring 08-306574. Vi kommer att förklara de nödvändiga procedurerna.

Vi har lång erfarenhet inom detta område och kan tillhandahålla praktisk fastighetsförvaltning, tömning, städning, borttagning av innehåll för välgörenhet och eventuell sanering.

Arbetsuppgifterna kan variera mycket beroende på uppdrag. Vid ett kostnadsfritt hembesök kommer vi att bedöma arbetet, bedöma behovet av borttagning och omfattningen av slutstädning.

Sortera föremål i ditt hem som kläder, böcker och hushållsartiklar. Allt som kan skänkas går till välgörenhet. Resten går till återvinningscentralen.

Det kanske inte alltid är lätt att ta bort alla sin närståendes tillhörigheter från fastigheten, men vi ser till att de förvaras säkert tills arbetet är klart. Om lokalen blir ledig på grund av dödsfall utför vi dödsstädning. Detta inkluderar dammsugning, sköljning, rengöring av köket (inklusive pentryt) och badrummet (inklusive badkar, dusch och skåp) och ASAP-artiklar.

planerad
Vi planerar alltid att börja arbeta på utsatt dag. Med tanke på uppgiftens kapacitet och vad som krävs. Efter att du blivit godkänd som kund skickar vi ett mail till dig med en mer detaljerad steg-för-steg-arbetsplan för hela beställningen.

skydda egendom
När jag accepterar en beställning säger jag alltid åt dem att skydda lokalerna från att främlingar kommer in i lokalerna. Vid behov kommer fastigheten att övervakas under arbetets gång.

Råsunda flytt och städ är specialiserade på flytt, städning, kulturfastighetsförsäljning och röjning.

Vi vill att våra kunder ska kunna välja vad de vill ha. Vi lagrar, sorterar, säljer, skänker, transporterar och återvinner. Vi är en certifierad professionell värderingsfirma som gör det som våra kunder tycker är extremt tidsbesparande och enkelt, på ett smidigt och enkelt sätt.

Vi ser till att du alltid får den bästa utbetalningen för dina tillgångar. Om du har enkla föremål eller fina antikviteter i ditt hem, använd Auktionshuset för dyrare föremål.

Vi tillhandahåller fullständiga och detaljerade prisförslag för allt arbete vi utför. Skapa en lista med scheman och optimerade tjänster för att klargöra alla dina frågor. Ge ett reviderat schema och en första uppskattning av slutförandet när arbetet kan påbörjas. Det är väldigt lätt. Du kan vanligtvis börja inom några dagar och hålla deadlines. På vår hemsida kan du lära dig om vilka vi är, hur vi arbetar och boka ett kostnadsfritt hembesök med någon av våra kontrollanter Boka ett personligt besök på eller kontakta oss på telefon

Vi har en lång erfarenhet på området och kan erbjuda praktisk förvaltning av ditt dödsbo, tömning, rengöring, borttransport av innehållet till välgörenhet och eventuell sanering.

Arbetsuppgifterna kan variera mycket mellan olika uppdrag. Vid vårt kostnadsfria hembesök utvärderar vi uppdraget, bedömer hur mycket som ska tas bort och omfattningen av slutstädningen.

Vi sorterar föremålen i ditt hem: kläder, böcker, husgeråd eller vad som helst. Det som kan doneras går till välgörenhet. Resten skickas till en återvinningscentral.

Det är kanske inte alltid lätt att ta bort alla dina älskades tillhörigheter från fastigheten, men vi ser till att deras egendom förblir säker tills arbetet är slutfört.

När ert hem är tomt efter ett dödsfall gör vi en dödsstädning. Detta inkluderar dammsugning, våttorkning, rengöring av kök (inkl. kök) och badrum (inkl. badkar och dusch, skåprum), ASAP-artiklar.

PLANERING

Vi planerar alltid att påbörja arbetet det angivna datumet. Med tanke på uppdragets kaliber och vad som krävs . Efter ett godkännande av dig som kund kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig för en mer detaljerad arbetsplan för hela uppdraget steg för steg.

Skydda fastigheten

När vi väl har tagit oss an ett uppdrag så säger vi alltid till att skydda fastigheten så att främmande inte kommer in i fastigheten så om det krävs så sätter vi fastigheten under bevakning under tiden vi jobbar .

Vi på Råsunda flytt och städ är specialiserade På flytt och städ och försäljning av arvegods röjning med mera.

Vi vill att våra kunder ska kunna välja de objekt de vill ha. Vi tar hand om resten. Vi värderar, sorterar, säljer, donerar, transporterar och återvinner. Vi är ett certifierat, professionellt värderingsföretag och vi gör något som våra kunder tycker är mycket tidsbesparande och enkelt på ett smidigt och enkelt sätt.

Vi ser alltid till att du får bästa betalning för ditt dödsbo. Om ditt hem innehåller enkla föremål eller fina antikviteter .vid dyrare föremål så använder vi oss av auktionshus .

Vi ger dig ett fullständigt och detaljerat prisförslag på alla uppgifter som ska utföras. Vi gör ett schema och en effektiviserad lista över tjänster för att reda ut eventuella frågor som du kan ha. Vi ger dig en reviderad tidsplan och en första uppskattning av slutförandet när arbetet kan börja. Så det är enkelt, vi kan vanligtvis börja inom några dagar och hålla den deadline du kan ha.
Här på vår webbplats kan du läsa mer om vilka vi är, hur vi arbetar och boka tid för ett kostnadsfritt hembesök med en av våra besiktningsmän. Boka besöket direkt på webbplatsen eller ring oss

Vi tar hand om allt

Vår tanke är att ta det du vill ha och ta hand om det som blir över. Vi bedömer, sorterar, köper, transporterar, återvinner husgeråd och städar din lägenhet med garanti.

dokumenterad erfarenhet
Vi har litat på av tusentals hushåll sedan 2003 och har fått många utmärkta remisser från privatpersoner, organisationer och företag.

Skräddarsydd uppgift
Vårt mål är att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Vi gör vad du vill, hur du vill, när du vill. boka nu
Det kan vara viktigt när en ny ägare tar över eller när hyresavtalet löper ut. Flera bemannade lastbilar och städlister i olika storlekar säkerställer att stora jobb slutförs i tid.

Vi står alltid för boendekostnaderna.
Oavsett om ditt hem innehåller enkla föremål eller mer sofistikerade antikviteter, maximerar vi värdet på ditt hem genom att sälja där vi kan få de bästa priserna jag ska prova

Återvinningscentral
Vi tror att våra tjänster är en naturlig del av stadskretsloppet och som de som har anförtrotts att förvalta våra kunders tillgångar är vi övertygade om att vi måste göra det med hållbarhet och återvinning i åtanke.

är hur det fungerar

1. Första kontakten

Ring, maila eller använd bokningsformuläret på denna sida för att boka ett kostnadsfritt hembesök eller fråga om tjänsten och hur den fungerar.

Vid intervjun kommer vi kortfattat förklara din situation och dina förhoppningar. Informationen kommer att föras vidare till våra inspektörer så att de kan förbereda sig för ditt speciella hembesök.

Om du vill träffas personligen, besök vår anläggning på Vasagatan 5, 172 67 Sundbyberg. Men boka i förväg.

2. hembesök

Väl i huset, gå rum för rum tillsammans för att se vad som är kvar och vad som behöver göras.

Våra recensenter lyfter fram saker som går att sälja och pratar om vad som kan återvinnas och vad som helt enkelt ska slängas.

Att ha ägaren på plats gör jobbet enklare och att ha rätt information första gången är alltid värdefullt. till exempel. Oavsett om fastigheten är en fastighet eller något annat.

3 erbjudanden

Efter besöket ger vi dig en skriftlig uppskattning. Erbjudanden skickas vanligtvis samma dag som hembesöket. Efter ditt erbjudande kan du enkelt ställa följdfrågor via mejl eller telefon. Om du accepterar erbjudandet är bokningstiden en vecka.

4. Transport

En lokal transporttjänsteman kommer hem till dig med en förbeställd lastbil, inklusive flyttpersonalen, och börjar arbeta. Det är upp till dig om du vill stanna eller lämna över ansvaret till oss, så ringer vi upp dig när jobbet är klart. De flesta beställningar genomförs samma dag.

5. borttagningsrengöring

Vårt städteam börjar vanligtvis städa din flytt inom en dag efter att du har slutfört din flytt.

All städning utförs enligt en checklista. Du bör också veta att rabatter inte är föremål för RUT-avdrag.